Start
Arrangementet
Arrangementet er ideelt for familier, klubber og firmaer, der ønsker en hyggelig dag med masser af motion og samvær med ca. 1000 andre glade cyklister. Det begrænsede deltagerantal betyder, at alt kan foregå i en rolig og fredelig atmosfære.
Du kan vælge mellem 3 forskellige ruter:
(ruten på 31 km for Ældre på el-cykel er udgået)
· Rute 1 på 40 km. : Første start kl. 09.00 Deltagergebyr: 100 kr.
· Rute 2 på 93 km. : Første start kl.
08.30 Deltagergebyr: 150 kr.
· Rute 3 på 132 km. : Første start kl. 08.00 Deltagergebyr: 220 kr.
Ved tilmelding på løbsdagen tillægges et gebyr på kr. 50 pr. deltager.
På alle ruter er der chip tidstagning. Chip sættes øverst på cykelhjelmen.
Diplom
Alle der gennemfører den tilmeldte rute, kan udskrive diplom med tidsangivelse
fra hjemmesiden efter løbet. Forudsætningen er at du er registreret ved ankomst
til målområdet. Resultatlisten kan findes på www.bsr.dk fra tirsdag efter
løbet.
Forplejning
Der er ét forplejningsdepot på rute 1, to depoter på rute 2 og tre på rute 3.
Forplejningen er rigelig. Du får bl.a. frugt, energi-bar, chokolade og
læskedrikke – og når du kommer i mål, kan du nyde en gratis øl eller vand! Igen
i år tilbyder vi lækre grillpølser til rimelige priser fra udendørs kæmpegrill.
Rutekontrol
Der er rutekontrol ude på alle ruter. Herfra kan der lånes lappegrej og
førsthjælpskasse eller tilkaldes anden hjælp.
Sikkerhed:
For din egen skyld anbefales brug af cykelhjelm. Din cykel skal naturligvis
være i orden m.h.t. bremser, klokke og reflekser. Færdselsloven samt politiets
og løbsledelsens anvisninger skal overholdes. Tristyr må ikke anvendes.
Tilmelding
Se under Tilmelding hvornår online tilmeldingen er åben.
Du kan tilmelde dig på løbsdagen ved henvendelse på løbskontoret. Der er åbent fra kl 7. Bemærk
at der her tillægges et gebyr på 50 kr. pr. deltager. Der kan betales kontant og med MobilePay (IKKE Dankort). Kom i god tid inden starten af løbet.
Der er hæveautomat i Smørum Center.
Se betingelser under Tilmelding.
Afbud
Se betingelser under tilmelding.
Omklædning og garderobe
Alle deltagere har omklædnings- og opbevaringsmulighed i Kulturhuset. Der er dog begrænset plads til omklædning.
Opbevarede effekter medtages til Flyvestationen.
Parkering ved start eller mål.
Parkering ved start foretages på P-plads og i skolegården ved Boesagerskolen lige over for Kulturhuset. NB! Parker ikke ved butikscenteret.
Der kan ikke parkeres direkte ved målområdet.
Målområdet er nu ved Shelter 214 på Flyvestationens NORDLIGE område.
Fra rundkørslen på Kirke Værløsevej, kør af Lejrvej til Sandet og kør ned i bunden til parkering.
Fra Shelter 214 er der 5,6 km til startstedet.
Arrangør
Bastrup Sø Rundt arrangeres af Motionscykelklubben BSR Cykelmotion. Arrangementets overskud går til det frivillige arbejde med børn og unge. Se under kontakt for yderligere oplysninger.